Het is nu do mei 23, 2013 9:23 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Need for Speed Shift
BerichtGeplaatst: ma nov 09, 2009 9:24 am 
Master System

Gisteren Need for Speed Nitro een tweede kans gegeven.
Ik ben maar snel met de carriere modus begonnen, zodat ik daarmee niet gelijk een te snelle en daarmee onbestuurbare auto uberhaubt maar uit kon kiezen!
Zo werkte ik dus enkele races af en inderdaad; het speelt lekker!
Niet dat ik hier nu deze game ga roemen; grafisch is deze game niet bijzonder; voor de Wii zeker geen verkeerd uitziende game, maar ik heb op de oude Xbox of Playstation 2 zoveel van hetzelfde gezien!
Bezitters van enkel een Wii, die tussen de typische Wii games door ook nog snel een potje willen racen kan ik deze game dan ook wel klein beetje aanraden! Heb je echter ook een PS3 en / of Xbox 360, of zelfs maar een Playstation 2, bedenk dan goed dat er een overvloed aan racers is die hetzelfde, maar veelal veel meer op het beeld toveren en bieden wat gameplay betreft!

Persoonlijk zal ik Nitro nog wel wat keren gaan doen denk ik! Ik heb mijn Wii op een TV aangesloten waar verder in de regel geen andere console op aangesloten is. Heb ik snel zin in een rondje racen en heb ik geen zin naar andere ruimte te gaan waar mn PC op mij wacht of PS3, dan heeft Nitro een grote kans om opgestart te worden (naast Mario Kart Wii, want dat blijft uiteraard ook een leuke racer, maar toch van iets andere orde als Nitro (hoewel Nitro natuurlijk ook alles behalve een serieuze racer te noemen is)!

Dit weekend Shift niet gedaan; was zwaar verkouden, dus heb de tijd veelal hangend rond de bank / bed doorgemaakt en daar had ik wel beschikking over console / TV, maar dus niet over mn PC.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za nov 21, 2009 6:12 pm 
Lindbergh

EA heeft deze morgen aangekondigd dat er een nieuwe gamemode voor de online races: Nl. Team Racing, en 5 legendarishe auto's kunnen gedownload worden.

Dit pakket is de eerste downloadbare content voor NFS:Shift en zal beschikbaar zijn vanaf 1 december voor de X360 en vanaf 3 december voor de PS3 in europa.

Het Team racen geeft een nieuwe uitdaging aan shift door het online racen met vrienden in hetzelfde team mogelijk te maken.
2 teams van maximum 6 spelers kunnen tegen elkaar racen voor het leiderschap. Individuele stragegie en veilig reiden zullen niet werken als team tactiek waar bij 250Km/u zeer snelle beslissingen moeten genomen worden om je team op het podium te krijgen!

De 5 nieuwe wagens die toegevoegd worden zijn :
• 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
• 1967 Shelby GT-500
• 1969 Dodge Charger R/T
• 1971 Dodge Challenger R/T
• 1998 Toyota Supra Mark IV

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 1:56 pm 
Master System

Uiteraard mooi voor diegenen die Shift veel en vaak spelen! Goede ondersteuning na release is altijd een plus uiteraard!!
Zelf ga ik nog (te) ouderwets om met games! Heb de Metal-Gear-DLC voor Little Big Planet gekocht, maar verder zelden of nooit gebruik gemaakt van DLC (patches uitgezonderd).
Zo zal ik ook nu niet warm worden van deze extra's voor Shift! Zowiezo... het is nog maar sporadisch dat ik Shift opstart; laatste week zelfs helemaal niet: Wilde ik snel ff een korte race doen greep ik toch weer terug naar Outrun 2 SP...
Tsja.. je bent een klassieke gamer of niet....

Profiel  

BerichtGeplaatst: di nov 24, 2009 5:03 pm 
Lindbergh

Nou ja deze DLC is gratis dus dan kan het altijd natuurlijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo nov 25, 2009 8:20 am 
Master System

Zodra ik New Super Mario Bros Wii uitgespeeld heb toch maar eens kijken dan!?! :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]