Nou, Robert en Maarten, jullie zullen nu wel in het zonnige Spanje zitten, dat is een stuk beter dan in het natte Nederland. Vandaag wel mooi weer, maar afgelopen zaterdag tijden Free Gaming, was het erg nat.
Ik was dus afgelopen zaterdag op Free gaming te vinden. Het station van Rotterdam was even wennen, want was er al een tijdje niet geweest en met de verbouwing waar ze nu mee bezig zijn, zag alles er toch wel heel anders uit. Na ongeveer 10 minuten lopen waren we op het schouwburgplein bij FG. Het plein lag er wel erg mistroostig bij op deze dag, want het miezerde en zag er grijs uit de hele dag.

De guitar hero stand. De hele dag werden hier competities gehouden en kon je prijzen winnen. Heb zelf niet meegedaan, want GH is gewoon niet mijn ding.

Een Sony tent met Singstar. De dame die nu niet op de foto staat was erg aardig.

Al met al moet ik zeggen dat het best grappig was. Ik was niet speciaal hiervoor naar Rotterdam gekomen, maar het was toch erg leuk. Het fijne is dat je even kon kijken en dan weer even iets anders kon doen. Ik vind het een geslaagde opzet en hopelijk wordt het volgend jaar herhaald.