Het is nu wo jun 19, 2013 12:34 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Virtual On Oratorio Tangram
BerichtGeplaatst: wo feb 25, 2009 11:17 am 
Lindbergh

Op de frontpage van SegaOnline konden we wat lezen over een nieuwe Virtual On, nu komen andere sites dat het gewoon een heruitgave van Virtual On van de dreamcast is die via XBLA een release krijgt. Iemand hier die er al wat meer over weet, want mij lijkt dit wat sterk.

Citaat:
Sega's Arcade/Dreamcast Mech-fighter met hardcore cult-following, Virtual on, krijgt een heruitgave voor Xbox Live Arcade. De versie die Live Arcade zal krijgen is de Cyber Trooper Virtual On Oratorio Tangram, de laatste voor Sega's NAOMI board die in 2000 uitkwam voor arcadehallen. Het spel zal uitkomen in april en zal 1200 Microsoft Points gaan kosten.

De Virtual On serie is ontwikkeld door Sega's succesvolle en productieve AM3 studio en liet zich besturen met een unieke Dual-stick controller. De Dreamcast kreeg zijn eigen controller ervoor.

Profiel  

Berichttitel: Re: Virtual On Oratorio Tangram
BerichtGeplaatst: wo feb 25, 2009 12:40 pm 
Redactie

Het klopt :D

http://www.segaonline.nl/blog/2009/02/2 ... r-de-xbla/

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 11:53 am 
Lindbergh

Vandaag was het dan eindelijk zover Virtual On Oratorio Tangram staat online en het is een leuke game, maar vind het wel wat veel punten. Heb het een uurtje of 2 gespeeld en de gameplay met controller is redelijk goed. Archievements zijn wel heel makkelijk te halen overigens heb nu al 170 punten van de 200. Online is nog wel wat vervelend het duurt soms echt lang voordat je eindelijk iemand gevonden hebt en moet zeggen dat ik het niet meer zo leuk vind als vroeger op de Dreamcast. Maar als je een echte fan hiervan bent is het natuurlijk een echte aanrader.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 12:43 pm 
Hikaru

Thanks voor je beschrijving .. hoezo zijn die Achievements zo makkelijk dan? Wat moet je dan allemaal doen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 12:48 pm 
Lindbergh

Keer winnen en iemand raken met een slag, score attack spelen, 1 ranked en 10 ranked matches spelen een custumize robot maken, eigenlijk binnen een uur heb je alle archievements behalve 2 die zijn iets lastiger als je niet zo goed bent meer. En dan heb je nog een perfect winnen tegen de computer dat lukt meteen ookal de eerste match eigenlijk heb je als je begint met een custum made robot na het eerste gevecht al 4 archievements binnen. En dan heb je nog 1 hoef je alleen maar even een wedstrijd te zien cpu vs cpu. Heb nog nooit zo makkelijk archievements binnen gehaald dus als dat ten ronde gaat gaat de game goed verkocht worden voor de archievements junkies die denk ik binnen een dag alles wel hebben gehaald.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 1:23 pm 
Redactie

Deze titel ga ik zeker aanschaffen vandaag, heb erg veel plezier beleefd aan de Dreamcast versie (heb zelfs hiervoor twinsticks aangeschaft!). Zonde dat er zo gestrooid wordt met de achievements, want juist zo'n 'hardcore' titel als deze kan wel wat pittigs gebruiken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 3:05 pm 
Lindbergh

Precies, heeft iemand trouwens nog wat gehoord over de twin sticks die misschien voor deze game zouden worden gemaakt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 3:56 pm 
Hikaru

Volgens mij is het bij een gerucht gebleven .. en ik geloof niet dat deze game een kassucces gaat worden eerlijk gezegd. Niet zoals OutRun bijv.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 4:21 pm 
Redactie

Het zit zo de officiële ontwikkelaars hebben op de door hen bijgehouden blog, gepraat over een mogelijke 360-twinstick. Er bestaat al een prototype van en ze zijn nu aan het kijken of het haalbaar is om er een productie model van te maken.

1) ALS de twinstick uitkomt wordt dit Japan only.
2) Het prijskaartje van zo'n stick wordt hoog.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 5:15 pm 
Redactie

Ik heb speciaal voor Virtual On mijn oude Xbox nog eens uit de doos gehaald (sinds m'n verhuis vorig jaar niet meer aangesloten). Heb wel een nieuwe gamertag moeten maken. Ik heb al een deel mensen op het forum toegevoegd.

Hoe dan ook gamertag is lostfonzi

Heb al serieuze intense matchen met Japeners gespeeld maar ik moet echt nog veel oefenen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 6:13 pm 
Lindbergh

Oke dus heel weinig kans erop dus en ach ja is het ook een aanschaf waard voor 1 game die in de tijd dat de stick uit zo wezen haast niemand meer speelt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 9:11 pm 
Redactie

Inmiddels heb ik er ook alweer een aantal (online)matches op zitten, ben weer helemaal in de VOOT mood :D. Dit is oude tijden herleven en als SEGA zo door gaat met al die HD 'remakes' van Dreamcast/Arcade klassiekers... is er steeds minder noodzaak om de Dreamcast aangesloten te houden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo apr 29, 2009 9:52 pm 
Lindbergh

Online heb ik nog niet vaak gewonnen maar 3x van de 10 matches omdat ik het sliden en richten tegelijk nog niet lekker onder de knie heb. Moet wel zeggen dat sommige echt meteen al behoorlijk goed zijn heb zelfs een keer perfect online verloren lol.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 30, 2009 12:28 pm 
Hikaru

Ik heb gisteren even de trial version gespeeld maar damn, die besturing is wennen. Ik ben sowieso geen VOOT-fan, maar ik ga het toch nog eens een kans geven.

Fonzi, ik heb je toegevoegd! We moeten binnenkort ook maar eens VT3 doen!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 30, 2009 12:53 pm 
Lindbergh

Heb vanmorgen ook eindelijk na 5x proberen TANGRAM verslagen zonder dat de tijd voorbij was. De laatste snap ik niet helemaal dat VS. AJIM ik heb de eerste 9 missions de tijd voorbij laten gaan en daarna ook weer, behalve bij de eindbazen maar mocht niet tegen AJIM spelen.

Verder nog een paar ranked matches gespeeld het is nu gelukkig wat drukken en je hebt nu wel sneller een match.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]