Hmm ik zeg nergens dat ze zijn afgehaakt. Zeg alleen dat veel niet meer de Sega fan zijn die ze waren, hun liefde voor Sega is niet meer zo heel groot of minder geworden. Kijk maar naar het Sega Forum of waar je ook bent, veel praten lang niet meer zo goed over Sega dan ze eerst deden ook die fans niet.
En je zegt het zelf eigenlijk al Gameholic het Sega van vroeger, maar dat is niet meer de Sega van nu. Begrijp me niet verkeerd heb nog altijd veel op met Sega, maar de echte goede games per jaar die ze uitbrengen kan je op 1 of 2 handen tellen.
Citaat:
Helaas hebben veel oude en nieuwe SEGA veteranen SegaOnline nog niet gevonden, of posten er simpelweg niet. En waarom dat is, blijft voor mij een compleet raadsel.
Eigenlijk is dat helemaal geen raadsel. Begrijp me echt niet verkeerd ik hoop dat er nog honderden leden bijkomen en Sega Online is gewoon een geweldige site, maar als je al kijkt naar het Sega Forum, hoeveel zijn er dan ook nog echt bezig met games van Sega of met games van Sega van vroeger? Zoveel zijn dat er niet meer, hoe graag we dat ook zouden willen.
En laten we niet vergeten dat voor de meeste het DC tijdperk nu ook echt afgelopen is. De meeste spelen er soms nog op, maar de nieuwe generatie heeft natuurlijk die plek ingenomen.
Waarom de nieuwe Sega veteranen niet komen is mij ook niet helemaal duidelijk en snap ik zelf ook niet. En de meeste oude blijven toch steken ben ik bang bij het Sega Forum hoe levend of niet levend dat ook is. Maar goed het is maar een mening en gedachte van mij en die van jullie zullen uiteraard wel anders wezen.