Het is nu za mei 25, 2013 11:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: [PSN] Remake GTI Club
BerichtGeplaatst: wo aug 20, 2008 7:40 pm 
Redactie

Dankzij het Arcade releases 2008 topic, kreeg ik een 'trip back memory lane'. Doordat er een nieuwe versie van Konami's GTI club is aangekondigd.

En wat lees ik zojuist:
InsideGamer schreef:
Tijdens haar persconferentie op de Games Convention in Leipzig heeft Konami aangekondigd dat er momenteel gewerkt wordt aan een remake van de arcaderacer GTI Club uit 1996. De release van GTI Club+, zoals de remake heet, staat gepland voor eind november en verschijnt voorlopig enkel op het PlayStation Netwerk.

De remake blijft trouw aan de arcade gameplay van het origineel, maar krijgt een visuele boost en zal vloeiend lopen met een framerate van zestig beelden per seconde. Naast een heleboel gamemodi (Free Run, Arcade en Bomb Tag) kun je GTI Club+ ook online spelen met maximaal acht spelers en zal het spel tevens voorzien worden van downloadbare content in de vorm van nieuwe wagens en circuits.

De prijs en een meer complete release-datum liet Konami nog even achterwege, maar daar horen we binnenkort vast meer van. De eerste lading screenshots hebben ze in ieder geval reeds vrijgegeven. Je kunt ze checken in onze afbeeldingengalerij.

Afbeelding

Hoe cool is dit!?! Ik heb deze game altijd al thuis willen hebben. Een goede ontwikkeling als je het mij vraagt; remakes/updates van oude arcade releases.

Profiel  

Berichttitel: Re: [PSN] Remake GTI Club
BerichtGeplaatst: zo aug 24, 2008 5:15 pm 
Hikaru

Ik had het nieuws ook opgevangen op de GC 2008 :)

Inderdaad fan-tas-tisch nieuws :D Ik heb deze game vroeger ook veel gespeeld in de arcadehallen samen met Scud Racer. Nu komt er toch een stukje arcade historie naar mijn woonkamer heheh

Heerlijke game toentertijd. Ik hoop wel dat men nog wat moeite doet om een online modus te implementeren. Maar ik gok er wel op!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 25, 2008 8:06 am 
Redactie

Wordt trouwens ontwikkeld door Sumo Digital van Outrun2 fame ! Hier kijk ik dus ook erg naar uit.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 25, 2008 2:35 pm 
Redactie

Gameholic schreef:
Ik hoop wel dat men nog wat moeite doet om een online modus te implementeren. Maar ik gok er wel op!

".........kun je GTI Club+ ook online spelen met maximaal acht spelers...." Ja dus :D

Fonzi schreef:
Wordt trouwens ontwikkeld door Sumo Digital van Outrun2 fame ! Hier kijk ik dus ook erg naar uit.

Als één ontwikkelaar het kan is het Sumo wel!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 25, 2008 4:13 pm 
GameGear

Klinkt erg goed!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 25, 2008 5:10 pm 
Hikaru

De trailer zag er ook wel gelikt uit hoor... dit vind ik nu toffe releases ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 25, 2008 6:56 pm 
Lindbergh

Nice net even een trailer bekeken en ziet er goed uit lekkere arcade. Online mode als toevoeging is helemaal lekker. Natuurlijk maar met 8 man, maar beter met een paar online dan helemaal niet online kunnen. Helaas is het wel een game die weer niet door het grote publiek zal worden geaccepteerd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 12:10 pm 
Lindbergh

Ik las dat deze game volgend jaar ook op de Nintendo Wii gaat verschijnen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 2:08 pm 
Master System

Op PSN is dit een heerlijke game voor snel tussendoor een paar potjes! Ik kan hier bijna net zozeer van genieten als dat ik Daytona speel op PC via Model2 emulator! Echt klassieke arcade game dus!

Van zulke games verwacht je geen grafische hoogstandjes e.d. als het er maar lekker "arcade-achtig" uitziet en uiteraard lekker speelt! Maar ik vraag me wel hardop af of deze game op de Wii hetzelfde gevoel kan geven als wat ik met de PSN-variant ervaar! Wordt minstens het dubbele wat prijs betreft als op PSN, wordt dan ook enkele gamemodes aan toegevoegd, maar zijn die wel leuk genoeg en halen die juist niet dat arcade-gevoel weg bij een game als deze?
Ik kijk alleen maar naar Jambo! Safari; de vele toevoegingen om er een waardige game van te maken hebben bij mij ook een averechts effect opgeleverd en ervoor gezorgd dat ik die game tegen vond vallen!

Maar goed.... ik wacht af, deze game blijf ik desalniettemin toch in de gaten houden!! :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 4:00 pm 
Lindbergh

Het kan natuurlijk ook gewoon een WiiWare titel worden he het hoeft geen winkel release te wezen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2009 8:20 am 
Master System

Het nieuws over deze GTI voor de Wii gaat al enige tijd en langzaam druppelt dan ook informatie binnen en wat ik daaruit concludeer wordt het toch echt een full release!
De PSN variant was ook niet bepaald klein en Wiiware heeft toch een limiet! Nou zijn de beelden niet fantastisch, zelfs niet naar Wii-maatstaven, maar dit gaat toch over die paar MB waar Wiiware aan gelimiteerd zit!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]