Het is me niet gegunt volgens mij om normaal Football Manager 2009 te spelen. Nadat ik het spel had geinstalleerd begaf mijn hardeschijf het. Vanmorgen wou ik het opstarten om nog even snel iets te zien of ik had zo wel of niet moest formuleren van het spel en na een half uur laden dacht ik van wat is dit en na een uurtje klooien ja hoor hij pakt mijn grafische kaart niet meer. Om gek van te worden ik kan alleen nog maar iets zien op 256 kleuren lijkt wel of ik in 1980 leeft.
Nu is mijn vraag hoelang kan een pc technisch gezien mee, deze is van 2002 en begint steeds meer hardware kuren te krijgen. Nu hebben we gelukkig nog wel een laptop maar daarop kan ik niet gamen, maar wel internetten

En als laatste soms blijft mijn systeem hangen, dan wil ik resetten en dat doet hij dan niet. Dan denk ik dan druk ik de pc maar uit en dan weer aan, maar ook dat wil dus dan niet. Moet echt de stekker eruit trekken en daarna er weer induwen en volgens mij is dat al helemaal niet goed voor dit stuk ongeluk haha. Wat kan een reden hiervan wezen?