Het is nu zo mei 19, 2013 7:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Sonic and SEGA All-Stars Racing
BerichtGeplaatst: di feb 23, 2010 6:54 pm 
Hikaru

Joe (een van onze redacteuren) heeft vandaag de PS3-promo ontvangen van SEGA.. dus wie weet wat ik nog ga krijgen ;-)

Het liefst ga ik voor de PS3-versie, uitgaande van de framerate van de demo... maar deze moet in de retail versie van 360-versie opgepoetst zijn. Dus ik wacht even af wat SEGA mij op gaat sturen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 24, 2010 2:28 pm 
Master System

Heb gister avond continu geraced, zelfs online op de PS3 en totaal geen framedrop opgemerkt dus dat zit wel snor.
De PS3 versie heeft ook een wheel zoals de Wii versie, deze kun je in een bundel met het spel kopen maar waarschijnlijk ook los.

Het is echt een top spel en zeer verslavend als je er alles uit wilt halen, de missies zijn ook leuk bedacht, heb nu de eerste 6 missies een AAA rank :grin:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 03, 2010 8:15 am 
Master System

Ook ik raak langzaam helemaal "in" deze game!!!
Ik speel dan hoofdzakelijk time trial; ben toch een wat serieuzere (arcade) racer (Gran Turismo, Forza, PGR etc. vind ik onder mijn categorie vallen, die simulatie-shit op de PC is mij dan weer meerdere stappen te ver), waardoor ik de normale races wat te chaotisch vind! Maar in time trial, gebruikmakend van power slides en de daarbij te verkrijgen turbo's... da's toch wel heel erg verslavend!!!
(hierbij gezegd dat zodra er kameraad over de vloer komt, uiteraard wel alles geoorloofd is om van elkaar te winnen, op zulke momenten kan het me dus niet chaotisch genoeg zijn)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 05, 2010 5:46 pm 
Lindbergh

Vanmiddag de game gehaald na een lange tijd maar weer eens lekker gamen. Best leuk om te doen, maar wel wennen moet ik eerlijk zeggen. Ziet er goed uit en speelt ook best lekker, maar het is nog net geen Mario Kart.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 11, 2010 9:35 pm 
Lindbergh

Hoe meer ik het speel, hoe leuker ik het vind. Het gaat me ook best aardig af heb alle Grand Prix op het makkelijkst en advance gehaald en heb de eerste GP op expert gehaald. Verder heb ik me wat gewaagd aan de missions en ben ik nu bij mission 26 van de 64. Heb nu gelukkig ook alle characters en bijna alle courses vrij gespeeld. Niet beter dan Mario Kart imo maar wel een hele goede tweede.

Online nog niet zoveel gespeeld, daar ben ik nog echt niet goed genoeg voor 3x gedaan en eigenlijk alle 3x best kansloos met als hoogste de 5e plaats.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]