Het is nu wo jun 19, 2013 8:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mijn 'room of doom' (slaapkamer)
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2005 5:34 pm 
Master System

Het ziet er nu alweer iets anders uit, maar ik heb geen zin om weer foto's te maken.

Laatst bijgewerkt door Arrrhalomynn op za okt 23, 2010 6:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2005 5:44 pm 
Redactie

Ik heb het vaker gezegt maar ik blijf erbij: mad respect voor je collectie. Erg mooie (en vooral grote) collectie. En mooi georderd alles netjes bijelkaar zo hoort het! 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2005 5:49 pm 
Master System

Ordnung musst sein ;). Ik zet mijn spellen zowat liever op alfabetische volgorde dan dat ik ze speel. :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2005 5:50 pm 
Redactie

Had je nu trouwens al je saturn collectie compleet? Of moet je er nog een paar hebben?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2005 5:53 pm 
Master System

Ik moet er nog steeds 8, maar ik heb geen geld, geen baan en plannen deze zomer, dus voorlopig staat het saturnspellen verzamelen op een laag pitje.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2005 11:36 pm 
GameGear

ja dit is echt wat je zegt een collectie! ^_^

nu schaam ik mij zo om mein eigen collectie ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2005 8:50 am 
Master System

De tering, voor dat geld was ik mooi 3 weken naar Hawai gegaan :shock:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2005 12:17 pm 
Master System

w00t, da's wel een heel nette collectie! Respect 8)
Welke Saturn games moet je nog?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2005 7:58 pm 
Master System

Ik moet nog hebben:

Burning Rangers
Courier Crisis
Dark Savior
Dragonball z - Legends
Keio 2 flying squadron
Mortal Kombat trilogy
Pinball Graffiti
Street Fighter collection

De een is wat duurder en wat moeilijker te vinden dan de andere, maar als je genoeg geld hebt kun je deze in principe in een paar weekjes allemaal binnen hebben.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2005 9:08 pm 
Master System

Ja inderdaad, BR heb ik (zonder boekje) voor 20 pond gescoord op ebay.co.uk, CC blijkt inderdaad best wel fokking zeldzaam te zijn, DS heb ik meermalen te koop gezien, en kan je geloven dat Drazic (van segaforum) voor 5 euro een SEALED PAL DBZ had gekocht en die uit de seal heeft gehaald, vervolgens besloten heeft dat het een "kutspel" was, en het toen maar heeft geruild voor iets heel onbenulligs :evil:
(Trouwens, Keio lag laatst nog bij de Platenkoning voor 20 euro, even duur als Sega Rally).

Jij hebt dus wel Swagman en JOTO? Van wat ik hoor zijn dat de zeldzaamste spellen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2005 10:25 pm 
Alex the kid

AntiPasta schreef:
, en kan je geloven dat Drazic (van segaforum) voor 5 euro een SEALED PAL DBZ had gekocht en die uit de seal heeft gehaald, vervolgens besloten heeft dat het een "kutspel" was, en het toen maar heeft geruild voor iets heel onbenulligs :evil:

.

Het is ook een kut spel :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2005 10:45 pm 
Master System

AntiPasta schreef:
Ja inderdaad, BR heb ik (zonder boekje) voor 20 pond gescoord op ebay.co.uk, CC blijkt inderdaad best wel fokking zeldzaam te zijn, DS heb ik meermalen te koop gezien, en kan je geloven dat Drazic (van segaforum) voor 5 euro een SEALED PAL DBZ had gekocht en die uit de seal heeft gehaald, vervolgens besloten heeft dat het een "kutspel" was, en het toen maar heeft geruild voor iets heel onbenulligs :evil:
(Trouwens, Keio lag laatst nog bij de Platenkoning voor 20 euro, even duur als Sega Rally).

Jij hebt dus wel Swagman en JOTO? Van wat ik hoor zijn dat de zeldzaamste spellen.

Yep, Swagman heb ik wel. Jewels of the oracle heb ik meerdere keren gehad. De laatste dubbele heb ik verkocht voor 80 pond! Rare Engelsen. De zeldzaamsten zou ik ze echter niet willen noemen.

Ik heb ook eens een sealed Pal dbz gewonnen op ebay voor 6,50, maar de verkoper liet na 1 email niks meer van zich horen. Helaas. Hij zal wel iemand hebben gevonden die meer wilde betalen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 3:42 pm 
Alex the kid

Arrrhalomynn schreef:
AntiPasta schreef:

Yep, Swagman heb ik wel. Jewels of the oracle heb ik meerdere keren gehad. De laatste dubbele heb ik verkocht voor 80 pond! Rare Engelsen. De zeldzaamsten zou ik ze echter niet willen noemen.

Ik heb ook eens een sealed Pal dbz gewonnen op ebay voor 6,50, maar de verkoper liet na 1 email niks meer van zich horen. Helaas. Hij zal wel iemand hebben gevonden die meer wilde betalen.

Hij reageerde bij mij eerst ook niet. maar toen ik hem later een mailtje stuurde stuurde hij hem meteen op en ik had geeneens betaald nog :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 8:51 pm 
GameGear

Dat zijn de best toch? De gene die je gratis games toesturen =)

Mijn collectie is op het moment aan het uitdunnen wegens geld problemen enzo >__> Naja problemen... moet sparen voor me vakantie 2006. Zal als ik tijd heb (lukt wel heb weer vakantie woensdag) ff wat nieuwe foto's gaan schieten.

@ Arrrhalomynn : Mooie collectie. Daar zullen we het unaniem overeens zijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 11:40 pm 
GameGear

DBZ had ik ook sealed, geruild met ene Senne uit België, hij had er toen der tijd 9.
Ik heb 'em inmiddels ook sealed geruild met DC_Freak... was toch maar een kutgame :lol:.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]